Magiska mönster – en kreativ workshop

Upptäck din kreativa sida och skapa dina egna unika mönster i workshopen Magiska mönster! Tillsammans med Lena Håkanson, en erfaren designer och universitetslektor i design, får du chansen att lära dig grunderna i mönsterdesign och tryck.

Under workshopen får du utforska stämpeltryck och mönsterrapporter. Du får skära ut dina egna gummistämplar och trycka dem på papper. Tekniken är både rolig och enkel, och du kommer att hinna göra flera små stämplar under workshopen. Dina tryck kan också användas för att skapa kort och små bilder.

Boka din plats

Antalet platser är begränsat till 20 personer. För att säkra din plats:

• Mejla förnamn, efternamn och ålder på samtliga deltagare samt ditt telefonnummer till: bookingsikea.museum@inter.ikea.com.
  • Sista anmälningsdagen är 10 oktober 2024.
  • Kostnad: 200 kronor. Material samt inträde till IKEA Museum ingår.
  • Betalning sker på plats senast 15 minuter innan workshopen startar.
  •  Om workshopen är fullbokad sätter vi upp dig på en väntelista och återkommer om vi får återbud.

Workshopen riktar sig främst till vuxna, men barn från 12 år är välkomna att delta tillsammans med en deltagande och medföljande vuxen.

Relaterat