På tur genom IKEA Museum

En grupp som guidas genom historien om IKEA.

Följ med en av våra kunniga guider på en tur genom IKEA Museum för att lära dig mer om platsen där vi befinner oss och få en överblick av de olika utställningarna. Tillsammans ger vi oss ut på en resa som tar sin början redan innan IKEA grundades och varar fram till idag. Det blir en tidsresa bland produkter och genom företagsutveckling – med en hållplats dedikerad till dagens produktutvecklingsarbete. Den guidade turen ger också en inblick i hur samhället runt omkring oss ständigt förändras och hur det påverkar sortimentet. Dessutom har grundaren av IKEA, Ingvar Kamprad, fått en egen utställning som vi också besöker. Vi hoppas att du ska få med dig nya perspektiv – kanske plockar du upp något som kan komma till nytta i livet hemma.

Privatperson

Tillval

Skicka in din bokningsförfrågan så återkommer vi till dig så snart som möjligt inom 24 timmar (helgfria vardagar).

Företag/Förening

Tillval